Hoe moet je NVIDIA GeForce driver updaten naar versie 285.38?

ik heb dus battlefield 3 gekocht en ik wil dat opstarten en hij zegt dat ik NVIDIA GeForce driver moet updaten naar versie 285.38 Hoe moet ik dat updaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ga naar deze site: www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us. Kies je videokaart en download
het bestand. De rest wijst zich vanzelf.

(Weet je niet welke videokaart je hebt, ga dan naar apparaatbeheer en klik beeldschermadapters aan. Hier staat je videokaart.) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord en Bedankt

Andere antwoorden (1)

Ga naar hardware instellingen daar kun je je drivers updaten

Toegevoegd na 4 minuten:
Rechtermuisknop computer -> properties -> device manager
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IS NIET GOED UITGELECHT
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat begrijp je dan niet?