Xbox 360S 250GB ombouwen

Ik heb sinds kort een nieuwe Xbox 360 S 250 Gb.
Mooi dingetje al wat mee gekloot oa. nieuwe ventilator en case gemaakt.
Maar ik wil hem nu geflasht hebben zodat ik gebrande spellen kan afspelen, Multiplayer doe ik niet dus dat maakt niet uit. Garantie was er al bij dag 2 afgegaan dus dat is ook geen punt.
Het gaat om een Philips & Lite-on drive en het is een SLIM console, de glimmende.
Als je iets weet, of waar ik het kan laten doen antwoordt dan s.v.p. :)

Bob

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent, het is een gevoelig apparaat. Eigenlijk kan ik het alleen maar afraden maar dat is de vraag niet.

je moet een hem flashen, of een chip solderen op je moederbord, of de firmware aanpassen dus je hebt er kennis voor nodig (en wat speciale spulletjes…)

heb hier een beschrijving voor je

http://jungleflasher.nl/2009/07/hoe-flash-je-een-lite-on-dvd-speler/

Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik geef je alleen maar een tip.
Ik zou oppassen met ombouwen.
Je Xbox 360 kan beschadigd worden en dan onstaat er een zogenaamde RROD (The Red ring of death)

Als het zo een beetje klopt.
Gebeurd bij vriend.
Kan illegaal zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hem mijn xbox nu ongeveer een jaar omgebouwd geen problemen of niks mee kan nog gewoon online, je moet je xbox soms wel gewoon updaten. misschien deze site.. www.drummel.nl