Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Xbox 360S 250GB ombouwen

Ik heb sinds kort een nieuwe Xbox 360 S 250 Gb.
Mooi dingetje al wat mee gekloot oa. nieuwe ventilator en case gemaakt.
Maar ik wil hem nu geflasht hebben zodat ik gebrande spellen kan afspelen, Multiplayer doe ik niet dus dat maakt niet uit. Garantie was er al bij dag 2 afgegaan dus dat is ook geen punt.
Het gaat om een Philips & Lite-on drive en het is een SLIM console, de glimmende.
Als je iets weet, of waar ik het kan laten doen antwoordt dan s.v.p. :)

Bob

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent, het is een gevoelig apparaat. Eigenlijk kan ik het alleen maar afraden maar dat is de vraag niet.

je moet een hem flashen, of een chip solderen op je moederbord, of de firmware aanpassen dus je hebt er kennis voor nodig (en wat speciale spulletjes…)

heb hier een beschrijving voor je

http://jungleflasher.nl/2009/07/hoe-flash-je-een-lite-on-dvd-speler/

Succes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik geef je alleen maar een tip.
Ik zou oppassen met ombouwen.
Je Xbox 360 kan beschadigd worden en dan onstaat er een zogenaamde RROD (The Red ring of death)

Als het zo een beetje klopt.
Gebeurd bij vriend.
Kan illegaal zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hem mijn xbox nu ongeveer een jaar omgebouwd geen problemen of niks mee kan nog gewoon online, je moet je xbox soms wel gewoon updaten. misschien deze site.. www.drummel.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding