Hoeveel gb moet de playstation hebben?

Ik wil graag een ps3 of ps4 nemen, ik ga waarschijnlijk sparen voor de ps4, maar ik vraag me af, welke ik moet nemen.. Want je hebt playstations met 120 gb, 60 gb, 360 gb, 180gb, 240gb, ofzo, welke is het meest geschikt voor mij?

Ik wil vooral spellen zoals Fifa, GTA en e.v.t. CoD/Battlefield/e.d. spelen.
Ik heb nog een vraag bij deze vraag XD:

Kun je op de ps3 gratis films en muziek downloaden, of kost het geld?
Indien het gratis is, download ik af en toe een film of wat muziek, maar vooral speel ik games. (Als dat belangrijk is voor hoeveel gb ik moet nemen)
Ik denk dat ik dan alleen films e.d. zou downloaden/.. als ik me verveel, dus echt heel weinig. :P

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of het voordeliger is, maar je kunt de harde schijf van een PS3 gewoon vervangen. Misschien kun je tijdens de Kerst een hele goedkope PS3 vinden die in de aanbieding is, en die dan gewoon voorzien van een grotere schijf. (Dit is niet tegen de regels of iets, Sony heeft zelfs een uitleg op hun website staan) Overigens heeft de PS4 gewoon standaard 500GB, en ook die kun je vervangen door een grotere.

Antwoorden (1)

Het ligt echt aan hoe je je game console gaat gebruiken. Als je er films en muziek op wilt is 160 gb wel goed. Als je alleen wilt gamen is 60 gb meer dan genoeg.
En nee je kan niet (legaal) gratis films kijken. Eigenlijk ka het wel maar het zijn zeer saaie films.