PS3 160GB Genoeg? (zie omschrijving) A.U.B. Antwoord

PS3 160 GB genoeg voor mij?:
Ik ga alleen maar Assassin's Creed 3 (Brotherhood) kopen.
Ik ga niet filmpjes en muziek opslaan of gebruiken.
Ik ga denk ik heel vaak online.
(multiplayer dus)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Meer dan genoeg, Assassin's Creed Brotherhood is tops 10 GB, je multiplayer neemt niet meer dan 1 GB in beslag.
Dus tja heb je nog 15 spellen die je kunt kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dan is 130Gb zeker genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoeveelheid geheugen is niet belangrijk voor het online gamen gelukkig, en alle ps3's zijn even goed.Alleen het opslag geheugen verschilt.
Ik heb de (goeie ouwe) 60 Gig al vanaf het begin staan, en die voldoet voor alleen gamen prima.
Heb ook een iets grotere als mediaplayer (160Gig)
Als jij alleen gaat gamen en je weet zeker dat je er voor de rest niet veel gaat doen zou ik eentje met klein geheugen kopen, scheelt toch weer wat eurootjes.

O ja, 160 Gig is meer dan genoeg :-)