In de stekkerplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de linker zijkant van je Wii (als je hem plat legt), zit een klepje dat open kan. Daar zitten 4 aansluitingen voor dergelijke zaken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad. Daar kun je bijvoorbeeld ook een Gamecube controller op aansluiten.
Als je de Wii verticaal hebt staan, zit er bovenop een klepje. Dit zijn aansluitingen voor Gamecube controllers, want je kunt ook Gamecube spellen op de Wii spelen. Als je het hierin steekt, zou die het moeten doen. Waarschijnlijk moet je een verlengsnoer kopen, want vaak is de kabel niet lang genoeg tenzij je Wii vlak naast je TV staat. Deze kabels zijn vast wel te koop op Marktplaats.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het belangrijkste vergeet ik nog:

Veel plezier!