waar jouw het beste uitkomt , de prijzen liggen vast voor de ps3 en fifa 11 .
het kan misschien 5 of 10 euro schelen als je hem online koopt , maar als er dan wat mis is moet je alles weer opsturen.
Ik zou ze gewoon bij een betrouwbare winkel (liefst in de buurt) kopen . Zoals free record shop , media markt , dixon ect. ect.
je kan natuurlijk ook op een site zoals kieskeurig.nl kijken of er misschien een unieke actie ergens is .
en je kan natuurlijk ook wachten tot 6/7 december en dan op marktplaats kijken .
misschien heeft iemand dan fifa 11 dubbel gekregen en doet hem goedkoop weg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet waar je woont,
maar misschien kan je eens naar de dichtstbijzijnde game mania gaan,
deze verkopen 2de handsspellen,
Via marktplaats kan ook maar dan weet je weer niet zeker of je het wel krijgt toegestuurd.