ik wil call of duty black ops kopen op de wii maar ik weet niet of je een andere controller nodig hebt kan het ook zonder nunchuk of ander ding? xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga eens in de winkel kijken. Achterop het doosje van het spel staat altijd wat voor controller je nodig hebt om het spel te spelen.
Kimath
13 jaar geleden
bijna bij alle schietspellen op de wie heb je een nun chuck nodig omdat je daarmee loopt, en zonder nun chuck heb je niet genoeg knopjes om het spel te spelen

Toegevoegd na 44 seconden:
oops wii geschreven als wie :D
Bronnen: