Hoe film ik mijn scherm op iPhone?

Ik wil graag mijn scherm opnemen voor clash of clans, dat is een spelletje voor IOS apparaten en ik vraag me af of iemand nu iets heeft waarmee ik kan mijn scherm kan opnemen. (b.t.w, ik heb er geld voor over en ik wil niet jailbreaken en emu4ios werkt niet)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan inderdaad alleen met Jailbreak. Dan kun je een programma installeren waarmee je schermopnames kunt maken. Het is misschien niet zo professioneel maar anders moet je toch maar gewoon je scherm filmen met een camera.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
binnenkort is dat mogelijk op ios 7 maar als je ios 6 hebt dan kan dat nu al zonder een jailbreak je kan naar een website gaan genaamd emu4ios.net en je download screen recorder lees wel even hoe het werkt