De echte game van battlefield 3 is nog niet uit alleen de release, een release is een ITIL term voor programmatuur-uitgave. Het geheel van nieuwe, gewijzigde of bestaande programmatuur items dat op een moment beschikbaar wordt gemaakt voor exploitatie. De echte game moet nog in de winkel verschijnen, daarom is de release ook gratis.
Je kunt het zien als een demo, er zijn beperkingen in een release zoals niet offline, alleen maar de zelfde map, geen tankt enz.

Veel suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee

de games worden op de dag van release of een dag daarvoor geleverd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De winkels hebben hem al binnen maar hij mag niet voor de release datum verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over een paar minuten start Nedgame met de verkoop. De games zullen vandaag of gister in alle winkels aangekomen zijn, anders kunnen ze de verkoop morgen niet starten ;-).