kun je spellem uit amerika spelen op 1 in nedrland gekochte speler

ik heb nl op antillen enkele spellen gezien die ik wil kopen maar weet niet of ik ze thuis kan spelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De PS3 is alleen regiovrij voor games, maar er zijn uitgevers (veelal Japanse) die graag nog een regio-codering aan hun games hangen. Wordt een stuk minder, maar het gebeurt nog wel. Net zoals de Xbox 360 is de keuze aan de ontwikkelaars/uitgevers gelaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar films en dergelijke hebben wel een regio code. Op deze website kun je zien welke regio code een film heeft: http://regionfreemovies.com/

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb zojuist gevonden dat DLC en Add-Ons wel regio specifiek zijn, dus het is de vraag of dat wel werkt.
Maar het spel zelf werkt in elk geval wel :)
Kimath