waarom werkt de FNV console niet ?

ik heb Fallout New Vegas, maar ik heb een paar problemen
1. enorme framedrops :'(
2. mijn console verschijnt niet.

ik kan probleem 1 oplossen als probleem 2 opgelost is.
AllowConsole staat op 1 en is dus aan.
maar als ik op ~ druk, verschijnt de console dus niet.
ik heb gehoord dat probleem 1 vooral voorkomt bij Nvidea kaarten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de nieuwste driver van nvidia?
Anders kan misschien dxwind nog wel helpen?
Tenminste, valt te proberen
Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de driver moet niets uitmaken voor de console, en eigenlijk zoek ik alleen daar een antwoord op.
en sorry, maar ik heb nog nooit van dxwind gehoord.
de frame drop is een fout in het spel (memory leak), en moet nog gefixt worden. voorlopig kan dat als je in de console fallout een hoop cells laat unloaden

Het beste antwoord

Framedrops kunnen optreden in een computerspel als de PC of spelcomputer niet in staat is snel genoeg nieuwe beelden ("frames") te tonen. Dit probleem is op verschillende manieren te verhelpen, afhankelijk van wat voor systeem men mee te maken heeft.

Op een spelcomputer is dit te verhelpen met een softwareupdate (indien beschikbaar). Deze softwareupdate's kunnen gedownload worden door de console met het Internet te verbinden of door een cd/dvd/hddvd/blu-ray met daarop de benodigde software te laden.

Op een PC kan het framedrops probleem door volgende opties verholpen worden:

Door het computergeheugen uit te breiden
Door de videokaart (grafische kaart) te vervangen of overclocken
Door de processor te vervangen of overclocken.
Men kan ook de grafische instellingen van het spel te wijzigen zoals:

Schaduwen uitschakelen
Resolutie minder hoog zetten
Anti-Aliasing uitschakelen
Bij PC's die echt te oud zijn geworden moet het complete systeem vervangen worden.

hoop dat je hier genoeg aan hebt :P

Toegevoegd na 1 minuut:
de console is voor mij een raadsel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas, de frame-drops hebben niets te maken met het vermogen van mijn graphische kaart. die kon fallout 3 op ultra settings aan, en aangezien fallout new vegas op precies dezelfde engine draait, en graphisch niets toevoegd, moet ik dat zondere frame-drops kunnen spelen. dat is gewoon een fout in het spel, als je op forums kijkt zie je het bijna overal. hopelijk wordt dat snel gefixt.
wel goed antwoord =)