Weet iemand een leuk browserspel, waarbij handelen een grote rol speelt ?

Ik verveel me de laatste tijd en hou me veel bezig met handel etc, het lijkt me wel eens leuk om een spel te spelen waarbij handel een grote rol speelt, natuurlijk heb je browser spellen als omerta e.d. maar hierbij speelde de handel een minimale rol, het was eigenlijk vrij zinloos.

Verder mag het van alles zijn, het mag puur om het handel gaan, maar ook iets met vechten of wat dan ook, graag zoveel mogelijk suggesties.

Bij voorbaat dank (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

plazachallange.nl , speelt in deze tijd af en is duidelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.

Andere antwoorden (6)

Jij zoekt Tribal Wars volgens mij. Veel met handel en vechten :) als ik jou was even kijken

Toegevoegd na 14 minuten:
Vind er zelf niets aan, maar veel vrienden spelen het :). Miss niet het mooiste, wel beste en drukst gespeelde maar wat ik hoor van echt meer dan twintig mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Runescape. het is een MMORPG die zich in de middeleeuwen afspeelt. Vechten is ook een grote rol, maar om geld te krijgen MOET je handelen.
je kan van alles ruilen zoals:
- vis/ vlees
- koeienhuiden
- metalen uitrusting (veel verschillende soorten metaal)
- wapens, zoals zwaarden.
- hout
- ijzererts en kolen.
- en natuurlijk geld

Het duurt wel ff voordat je wat geld hebt en je moet alles natuurlijk trainen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikariam.nl Dat is sws mooier dan Tribal Wars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Farmerama
Je eigen boerderij beheren. Dieren, grondstoffen, produkten, etc.... Verkopen en kopen. Investeren, etc....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lid worden van clubs.nl.
Daarna bij clubs lid worden van Gratis Spellen Paradijs.
Dan kun je te kust en te keur!
Veel plezier!!!!