als ik bij ea games wil registren met de Sims 2, moet ik de activatiecode invullen. Maar dan zegt ie dat ie niet bij dat spel hoort??

misschien iets met hoofdletters, streepjes, enz?? het is de gewone sims 2.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

is het wel een originele versie? Bij illegale versies gaat het vaak verkeerd. Normaal moet de code gewoon werken als je die precies zoals in de handleiding staat typt.

Toegevoegd na 31 seconden:
Of heb je de cd eens aan iemand uitgeleend, of gekocht van iemand.
Als de code al eens gebruikt is, werkt hij niet meer.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat zou je moeten uitproberen. Let ook goed op met de o en de 0 (nul) die lijken veel op elkaar. Dat verschilt per programma, bij de ene moet je per se met hoofdletters en streepjes, en bij andere maakt het niet uit. Gewoon alle mogelijkheden even proberen.

Andere antwoorden (4)

Je moet de code invoeren die achter op het boekje staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek anders op internet. daar staan namelijk ook heel veel activatie codes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google naar andere codes zoeken, naar de winkel gaan, misschien verwar je een 0 in een o?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem al eerder geinstalleerd? Zo ja, is hij misschien neit meer geldig. Zo nee, misschien heeft iemand anders willekeurig een code ingetoetst en toevallig de jouwe gebruikt?