Gezocht! Spel met boten, eilanden veroveren en huisjes bouwen!

Vroeger speelde ik altijd een computerspel samen met mijn broer. Het begon met een paar schepen (jij was er dan 1), dan moest je zo snel mogelijk naar een eiland varen, die veroveren. En dan ging je daar huisjes, kerken straten, landbouw enz bouwen.. Later kon je dan ook een leger maken en eilanden van anderen proberen te veroveren..
Er was toen nog geen internet en er staat me vaag iets van bij dat er 'Anno' is de naam van het spel zat..
Wie weet welk spel ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een gekke vraag maar heb jij ooit wel eens gehoord van google? Als je Anno invult en bij de afbeeldingen kijkt dan zie je jouw spelletje http://www.google.nl/images?rlz=1C1GGLS_nlNL360NL360&q=Anno&qscrl=1&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1130&bih=723
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij niks beters te doen dat mij te bekritiseren??
Al een vakantiebestemming gevonden bijvoorbeeld??

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan zal het wel de Anno serie zijn, bijvoorbeeld Anno 1602