welke van deze 2 game pc s moet ik kopen?

ik heb hier 2 game pc s uitgekozen, ik wou alleen weten welke beter is en waarom.
ik ga voornamelijk spellen zoals bf cod farcry ac gta enz spelen
1 http://www.hitech-gamer.com/en/Gamer-PC/PC-GAMING-RAGE-V3.html

2 http://www.dragoncomputers.eu/index.php?route=product/product&path=63_64&product_id=340

Toegevoegd na 8 uur:
2e zonder extra toevoeging

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De tweede kan ik niet openen, maar de eerste heeft maar een fx quad core. Dat is qua overal performance toch wel slechter dan i5, dus als je een game pc neemt: neem 8gb RAM, SSD (als mogelijk), i5 en een goede videokaart (denk aan de 750 TI)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En voor €800,- moet je ook wel een goede game pc kunnen kopen, je kan er desnoods één in elkaar zetten.

Antwoorden (3)

Ik! Zou de 2 de doen, je kan zelf kiezen hoeveel snelheid en ram.
Maar hoe meer ram of iets anders hoe duurder!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou de 2de nemen. Deze is naar verhouding gewoon veel beter. Je kan er ook nog extra's bij en dat is fijn. Toch is het jammer dat geen van beide i5 heeft, ook al maakt dat bij sommige games geen eens uit. 8gb is genoeg RAM voor gamen en met deze pc kun je waarschijnlijk nog lang vooruit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je vraagt welke van deze 2 game pc's het beste is dan is dat overduidelijk die tweede. Want een nvidia kaart van de huidige generatie(!) biedt namelijk totaal geen meerwaarde als je geen superdure monitor hebt die G-sync ondersteund. Een AMD radeon doet dat met zijn betere prijs/prestatieverhouding wel.

Maar ik zie niet graag een AMD-cpu in een game-pc (ook hier weer: zolang we over de huidige generatie spreken). De kaarten van intel liggen in dat segment gewoon beter. Die AMD is vooral goed om uit te blinken in specs (waaw, 4 en 8core en waaw, > 4 GHz!) maar het zou pas goed zijn als zich dat ook zou vertalen in performance. Ik zeg niet dat die performance slecht is, maar wel dat het zinloos is niet te kiezen voor de performance van een intel-cpu (ook al krijg je daar niet dezelfde specs bij om mee uit te blinken, de performance of de prijs, afhankelijk van de keuze intel-cpu, is sowieso beter).

Het beste is en blijft de pc zelf in elkaar (laten) steken. Dan kan je toch betere keuzes maken op vlak van bijvoorbeeld harddisks.

Ik zie ook niet of de 2de optie wel extra ventilatoren heeft. Niet alleen is deze koeling gewoonweg altijd zinvol, die dwars geplaatste cpu-koeler moet gecompenseerd worden met meer airflow!!