Wat zijn goede First Person Shooters voor de PC? Zijn deze nog bij GameMania of pc winkels te verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (10)

Doom 3!
Call of duty. alles vanaf 2:) 1 is wel heel erg windows 95
biochock 1/2

die zoizo en zijn vast nog wel ergens te bestellen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Half life 1 of 2
Half life ep 1/2 soort alien zombie shootout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Orange Box - Meerdere first person shooters voor een redelijke prijs, met onder meer Half-Life 2 en de uitbreidingen.

Bioshock 1/2

Call of Duty: World at War, Modern Warfare 2 kan ik je uit ervaring niet echt aanraden...

Battlefield: Bad Company 2, Battlefield 2142 of Battlefield 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
the Orange Box is echt een aanrader, allemaal leuke spellen!
combat arms is een goede en gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Battlefield xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wordt een inkoppertje!

Komt ie:

Call of Duty 2
Call of Duty 4 MW
Call of Duty MW2

Battlefield 1942
Battlefield Bad Company
Battlefield Bad Company 2

Bioschock 2 (voor meer angstige momenten)

Een van de meest gespeelde (wel een oudje, maar gweldig spelen multiplayer): Counter Strike Source

1ste link: (de oude) Battlefield 1942
2e link: Call of Duty 4 GOTY edition
3e link: Call of Duty MW2
4e link: Bioschock 2
5e link: Counter Strike Source

Volgens mij heb je zo nu wel genoeg spel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Far Cry 1 en 2. Deel 1 kan je op onderstaande site gratis downloaden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
farcry ,, red faction guerrila,, battelfield bad company ,, call of duty modern warfare,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Halo :)

Ik weet niet of dit een first person of een third person shooter is. Geen verstand van. Ik denk first.