Kan iemand me helpen met mario galaxy?

Ik ben al bij de kitchen bij mario galaxy in beach bol galaxy bij passing the swimming test.
Een pinguïn zegt dan tegen me dat ik een gouden schelp moet vinden maar die kan ik niet vinden .
Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De zogenaamde "Golden Shell" die je moet vinden is geen schelp maar een gouden koopa-schild.

Als je de oceaan weer in gaat moet je op zoek naar een andere pinguin die hem heeft. Die moet je verslaan (met een spin-attack) en dan kan je dat koopa-schild van hem stelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welcome to annoyedville, population you.

After speaking to the Coach penguin, dive into the water and start spinning around while trying to track down the line of small penguins that are roaming around.

You need to spin through the first one to nab the golden shell, then let go of the Z button to automatically float back to the surface.

Bring the shell back to Coach for your Power Star.

SUCCES!!

Toegevoegd na 3 uur:
De pinguin zit in een gropeje van pinguins, spin door/tegen de eerste van het groepje, deze heeft het gouden schild.

Ga daarna weer naar het oppervlak en breng het gouden schild naar de coach pinguin.