Waarom is call of duty modern warfare 16+ en caal of duty moden warfare 2 18+?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De No Russian missie, was nogal wat ophef over. Kijk maar ff op YouTube.

Toegevoegd na 12 seconden:
Omdat ik het spel niet wil spoilen bedoel ik...

Toegevoegd na 1 uur:
Waarom in godsnaam een minnetje van iemand die waarschijnlijk nog nooit een game heeft gespeeld (95% van de community hier), dit is het enige juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn veel vragen geweest naar de leeftijdsbeoordeling van Modern Warfare 2, met name door PEGI. Veel mensen zeiden gewoon dat het net als z'n voorganger een PEGI: 16+ zou worden, maar dit is steeds minder geworden nadat de "Infamy" trailer uitkwam, waarbij in één scène een hele verdieping van een vliegveld besmeurd ligt met bloed en lijken. Die bloedvlekken zijn te vergelijken met die van Grand Theft Auto: San Andreas, Er is een missie in de singleplayer campagne waarin de speler zich als undercover CIA agent aansluit bij een terrorist om zijn vertrouwen te winnen en om informatie door te kunnen geven naar de CIA. Hierbij kan de speler ervoor kiezen om op een Russisch vliegveld onschuldige burgers in koelen bloede te doden. Volgens één van de schrijvers van het spel was dit een nodige missie. Volgens hem wilde Infinity Ward de speler zo dicht mogelijk bij de aanval brengen.[3] Het CDA heeft in verband met dit level nog gepraat over een mogelijk verbod op Call of Duty: Modern Warfare 2. Bij het opstarten van het spel wordt gevraagd of men het level wil overslaan. Modern Warfare 2 heeft uiteindelijk een 18+-label gekregen.