Hoe heet dit spel?

Je bent een soldaat, en je loopt met 3 andere soldaten, uiteindelijk ben je in de woestijn, en stopt de auto ermee, je hebt verschillende wapens en tja, het is 16/18+. Iemand? Bijv: m1 garand weet ik nog.

Toegevoegd na 5 minuten:
Aan het begin krijg je ook nog een training, schiet training, conditie training etc.

Toegevoegd na 18 minuten:
Het is een vrij modern spel, mooi 3d spel.

Toegevoegd na 24 minuten:
Het is een spel dat je moet kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (4)

Kolonisten van katan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is vrij modern.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kolonisten van Catan is een bordspel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent geen soldaat bij kolonisten. (Maar een kolonist.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@xGrunt, kolonisten kun je ook online spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Koolwitje maar dan nog blijft het een bordspel. Niet een shooter waarbij je met verschillende wapens te werk gaat
Is het een retail game of gewoon een flash game op het internet?

Als het een retail game is kan je het met wat zoekwoorden proberen te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call of duty of
Bad company of
Battlefield?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna, Hidden And Dangerous, toch bedankt.
De beschrijving die je geeft doet mij erg aan: Syndicate Wars , denken.