hoe kan ik the sims 1 verwijderen?

ik heb vorig jaar the sims 1 op mijn laptop geïnstalleerd, maar wil dit spel weer deinstalleren/verwijderen. helaas heb ik de cd-roms die daarvoor nodig zijn, niet meer voor handen. heeft iemand nog tips hoe ik the sims 1 zonder cd kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Je kan het via Revo deinstalleren, daar heb je geen cd voor nodig.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via de magische plaats die internet heet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kaj931: Deze site is er om mensen te helpen toch? Niet ieders Google-fu is zo sterk als de jouwe. Revo Uninstaller staat op
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Je kan gewoon de freeware versie pakken, iets lager op de pagina. Maar wat HawkEyeN in het andere antwoord aangeeft is veel simpeler en zou ik eerst even proberen. Tenzij juist die actie aangeeft dat je de CD nodig hebt ;-) Trouwens, The Sims 1 is niet de nieuwste, ik gok dat het zonder meer verwijderen van de folder Maxis uit Program Files ook wel zal lukken.

Andere antwoorden (2)

Configuratiescherm > een programma verwijderen of wijzigen > dubbelklik op "the sims"
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt ook CCleaner gebruiken die heeft een gemakkelijk optie op applicaties te verwijderen.