kan battlefield hardline op mijn computer draaien?

intel celeron g1620. 8 gb RAM. Nvidia geforce 640 asus 2gb.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In jouw geval zou ik zowel CPU als GPU upgraden. Dus een Intel i5 en een Geforce 960 bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar dan zal je waarschijnlijk ook een betere voeding nodig hebben. Met je huidige setup zal het amper draaien. Echt minimaal.

Het beste antwoord

ja dit kan jou pc wel hebben, maar niet op max settings, dan krijg je een lage fps.

mocht je meer van dit soort vragen hebben; kijk dan eens op www.systemrequirementslab.com
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je op 10/20 fps wilt spelen op low wel ja.