Hoe het dit spel? (PC, dansende meubels, mijnkarretjes, basisschool etc.)

Het is een spel waar ik niet veel meer van weet. Een paar dingen die ik wel weet:
- je reed in mijnenkarretjes (geen flauw idee of dat een minigame was)
- je hebt een masker nodig die onder een tafel/bank/stoelpoot ligt (een paars lapje zonder ogen) die je krijgt, doordat de meubels gaan dansen
- het poppetje kon volgens mij ook onzichtbaar worden
- ik speelde het spel op de basisschool +/- 2003 (neem het ruim)
- was volgens mij geen echt leerspel
- ik speelde het op een windows computer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het klinkt als Pajama Sam -De helse jacht op de duistere nacht. Ik was echt een grote fan van het spel :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SUPER BEDANKT, volgens mij is dat het. HELD!!