Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het leukste online spel wat je nu kan spelen? ik ken er wel wat maar die worden wat saai , alvast bedankt ;)

wat is het beste online spel nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is wel handig als je aangeeft naar wat voor soort spel je op zoek bent. Als je op zoek bent naar spellen voor ''tussendoor'' die je even snel kan spelen dan kan je inderdaad naar bovengenoemde websites.

Als je op zoek bent naar een (strategische) browsergame die je soms wel jarenlang kan spelen zijn spellen zoals TribalWars en Evony leuk.

Als je op zoekt bent naar een rollenspel (zoals World of Warcraft maar dan gratis) is Runes of Magic een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht iets van Warrock ofzo ?? :S maar ik weet de link niet

Andere antwoorden (7)

Spelletjes die niet te ingewikkeld zijn en die je gratis kan spelen tegen mensen uit heel Nederland en België, zijn te vinden op Speeleiland.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf dit spel erg leuk, je speelt live tegen spelers over de hele wereld:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thugie misschien www.thugie.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van schaken houdt, dan is schaakclub.net een leuke site! www.schaakclub.net =gratis.

Mafia game, www.mobstar.nl kan gratis maar betaald account is leuker met meer opties.

Of diverse spelletjes op gamesquare.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.farmerama.nl je moet zelf een boerderij runnen veel mogelijkheden en uitdagingen '' is gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cod MW2 :D
veel mensen vinden farmville ook leuk maar ik niet zo, misschien jij wel, ik zou het proberen.
Misschien tribalwars/travian, of The West, barafranca...
of zoek je niet naar browser-based?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder twijfel World of Warcraft, niets voor niets wereldwijd 11 millioen spelers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding