Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik de sims3 niet verwijderen?

Toen ik de sims3 wilde opstarten kreeg ik elke keer een foutmelding over iets met het initialiseren {nummer}, dus toen besloot ik een voor een alle uitbreidingspakketten te verwijderen maar dat lukte ook niet toen kreeg ik weer een foutmelding "er is een fout (-5005: 0x80070002) opgetreden tijdens het uitvoeren van Setup bla bla bla.
Ik probeerde dit trouwens te verwijderen via het configuratie scherm. dus besloot ik ze te verwijderen via de CD, dat is bij allemaal gelukt behalve het basispakket van de sims3. daar blijf ik bij het opstarten en verwijderen nog steeds dezelfde foutmeldingen krijgen.
Ik wil het spel echt graag verwijderen zodat ik het overnieuw kan installeren om te spelen!!!

dus ik hoop dat iemand kan helpen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
639

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is inderdaad niet leuk zelf heb ik ook alle sims versies gehad en gespeelt toffe games alleen nu vind er niet veel meer aan haha.

maar probeer de Sims3 basis eens te deinstalleren via Configuratiescherm lukt dat ook niet kijk dan of je inplaats van deinstalleren je het spel misschien kan repareren lukt dat ook niet dan kun je het beste bellen met de Sims3 makers hun telefoon nummer van de klantenservice zal zeker te vinden zijn op de site van Sims en anders misschien in het boekje van je Sims3 disk


mvg,

Richard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding