Bij welke pc games kan je over een eiland vliegen met een vliegtuig (geen simulator!)

ik hou van spellen zoals just cause, waar je via een vliegtuig ergens heen kunt vliegen en daar landen, zodoende moet je geen honderden km lopen

welke games lijken op just cause: dus vrije wereld, vrij lopen , vliegen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

GTA San Andreas. je kan je bezig houden met het spel maar ook gewoon rotzooi trappen en cheats gebruiken.

Postal 2 is ook mogelijk. maar dit is een omstreden spel. zeer gewelddadig. hierbij kan je geen voertuigen gebruiken maar wel overal rondlopen en alle huizen in, ook kan je met veel voorwerpen mensen uit de weg ruimen. maar het is een nutteloos spel...wel leuk:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saints row 1/2? Lijkt een beetje op GTA. Heb het zelf nooit gespeelt maar moet je maar even googlen en dan kun je zien of je het leuk lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Just Cause 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gta!
mijn broer heeft dat spel en kan dat dus... ik weet niet precies welke volgens mij miami ofzo.. probeer maar een keer!