welke Batman Games heb je op PC?

Ik heb net een Batman game gespeeld en die was erg goed. Nu zoek en wil ik graag weten welke Batman games en in welke volgorde ze op de markt te koop zijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit zijn de spellen waar je op doelt (er zijn er vast meer, maar die zijn minder populair).

2009 Batman: Arkham Asylum OS X, PlayStation 3, Windows, Xbox 360
2011 Batman: Arkham City OS X, PlayStation 3, Wii U, Windows, Xbox 360
2013 Batman: Arkham Origins PlayStation 3, Wii U, Windows, Xbox 360
2015 Batman: Arkham Knight PlayStation 4, Windows, Xbox One

Toegevoegd na 6 minuten:
Tip. Op Steam zijn al die spellen hier genoemd in de aanbieding voor 5 euro per stuk. Behalve Arkham Knight die moet nog uitkomen(23 juni).

Toegevoegd na 10 minuten:
Blackgate behoort ook tot de Arkham serie, maar is niet vergelijkbaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar Asylum werkt bij mij niet op Steam dus ben nu op zoek naar een andere manier om deze Games te kopen. Hohoho. Dikke kans (niet 100%) dat het eerste wat die game doet als je hem op disc hebt gekocht, is zeggen dat je via Steam moet spelen. Wel vreemd dat Asylum niet werkt via Steam en City wel draait. Is herinstallatie een mogelijkheid?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Even gezocht. Asylum schijnt zonder Steam te werken. Maar misschien kan je aangeven welke fout je krijgt, scheelt weer een paar euro als we het hier opgelost wordt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zelf ben uitermate tevreden over Steam. Zou er ook geld op durven zetten dat als je een verse installatie van Windows, Steam en de games doet, ze zonder problemen starten. Jammer dat jouw ervaring anders is. heb hier bijna 50 games op Steam, waarvan ze het allemaal zonder problemen doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mocht je het geld er voor hebben, zou ik een SSD overwegen voordat je gaat herinstalleren. Prima investering om opstarten lekker vlot te maken. (mocht je nog geen SSD hebben). Als je een zelfbouwPC(met losse windows DVD) hebt is dat heel goed te doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is met de nieuwere SSD's opgelost met TRIM en carbage collection. Heb hier een Samsung 830 die nagenoeg hetzelfde presteert als toen ik hem kocht (windows er voor het eerst opzette).
540 MB/s read 350 MB/s write. Praktisch geeft het ook echt 300-400 MB/s met grote bestanden.