Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik speel dayz maar moet alles op zijn laagst zetten anders krijg ik lagg waar ligt dit aan? processor of videokaart

ik speel dayz maar moet alles op zijn laagst zetten anders krijg ik lagg waar ligt dit aan? processor of videokaart Ik heb en geforce 8200 videokaart

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
680

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk de videokaart. Misschien kan je even opzoeken welke videokaart je hebt, en of dat ongeveer de gemiddelde standaard is qua capaciteit? Misschien zit er een hele oude in je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt duidelijk aan je videokaart, het is een budgetmodel uit de prehistorie (2006 ofzo).

http://www.videocardbenchmark.net/midlow_range_gpus.html

Hiermee kan je geen huidige games meer spelen punt uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lag kan ook liggen aan een te langzame internetverbinding of een overbelaste gameserver. Probeer eens of alles draait op een hele lage instellingen dat zijn zaken waardoor lag ook kan ontstaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dus een oude videokaart, het updaten van drivers hiervan kan je ook helpen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Lagg kan ook ontstaan als je draadloos speelt, een kabel tussen modem en pc kan dit verhelpen. Zorg ook dat op de achtergrond niets draait zoals downloads etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt aan je video kaart maar dayz laggt zoiezo vaak en veel omdat het een mod is, het word dit jaar nog een stand-alone game en dus stabieler
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding