Ik wil graag een nieuwe pc kopen, maar hij moet goed genoeg zijn om Guild Wars 2 op te kunnen spelen. Maar Aan welke prijsklasse moet ik dan denken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

dan moet die hoog voldoen aan de eisen van Guild Wars 2 system requirements en dan nog beter zo dat je weer een jaar of 5 veder kan, zo dat je alle games op ultra spelen en dat zijn :
Core 2 Duo E4400 2.0GHz
Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
GeForce 7800 GS
Radeon X1800 Series 256MB
2 GB
Win Xp 32
DX 9
25 GB
GD Adjusted Requirements
Core 2 Duo E8190 2.6GHz
Athlon II X2 235e
GeForce GT 240
Radeon HD 5570 512MB
4 GB
Win Xp 32
DX 9
25 GB
Recommended Requirements
Core 2 Quad Q6400 2.13GHz
Phenom 9650 Quad-Core
GeForce GTS 450 2GB DDR3
Radeon HD 5670 1024MB
4 GB
Win 7 64
1025 GB

Nu is de vraag wat wil je er aan uitgeven, er zijn zo veel mogelijkheden !!

Vgr Ed !

Toegevoegd na 10 minuten:
En aan de hand van jou bedrag, kunnen we een samen stellen. Met verschillende hardware componenten.
Kan je hem laten bouwen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even op de volgende link:

http://tweakers.net/reviews/2570/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-mei-2012-budgetgame-en-gamesysteem.html

Hier vind een advies voor een budget en een basis systeem. Het budget systeem is al snel genoeg om guild wars 2 goed te spelen, de andere optie is iets meer toekomst zeker. Het gaat hier wel alleen om de computerkast. Er moet nog een muis/toetsenbord/monitor/speakers/headset/windows/assemblage etc. bij.

Reken op een totaal plaatje van min zon 600 a 650 euro voor een geschikt systeem.