Binnen hoe snel krijg je een product van bol als je het reserveert?

Ik heb voor 20 oktober een spel gereserveerd via bol.com, wat ik graag wil weten is of ik het spel dan op de releasedatum (20 oktober) ontvang of later?

6 maanden geleden
in: Games
1.3K
ronron1212
6 maanden geleden
de bol partner zal dit zo snel mogelijk na dat hij het ontvangen heeft verzenden.

Geef als eerste antwoord