als je in mario bross wii een wereld aanklikt en je gaat dan naar menu en klikt dan op qick save kan je dan gewoon de tv uit doen en dan gewoon de volgende dag verder spelen?

een jaar geleden
in: Games
1.8K

Antwoorden (1)

Ja. Quick Save is een tijdelijke opslag die pas wordt verwijderd zodra je het spel weer hervat. Wat je met de televisie doet, speelt hierbij geen rol.
een jaar geleden