hoe heet die game dat je blokjes moet hakken?

Het is een game waarmee je met heel veel mensen op 1 heel groot blok allemaal kleine blokjes moet weghakken. En dat er iets in dat blok ziet en dat uiteindelijk 1 iemand te zien krijgt wat er in zit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je :
Curiosity – What's Inside the Cube?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Dit spel is dus maar één keer gespeeld, al duurde het toen wel lang, begrijp ik uit http://en.wikipedia.org/wiki/Curiosity_%E2%80%93_What's_Inside_the_Cube%3F?