Kun je ergens een losse 'guitar' kopen voor guitar hero 5?

Weet er iemand een winkel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

hier een paar

http://shopping.kelkoo.nl/ssc-112201-guitar-hero-controller.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat dacht je van marktplaats ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor controller je wilt.

Zo zijn de controllers voor guitar hero 3 niet hetzelfde als die voor guitar hero 5. Echter, ze zijn wel allemaal bruikbaar.

Verder is het ook belangrijk om te kijken voor welke spelcomputer de guitar is. Zo kun je bijvoorbeeld de wii guitar niet gebruiken voor de ps3 of xbox.

Als je het soort gitaar niet uitmaakt kun je gewoon bij de eerste de beste speelgoed winkel zoals bart smit e.d. naar binnen lopen. In de meeste gevallen hebben ze er wel een of meerdere liggen.

Echter, indien dit niet het geval is kun je ook nog naar de gespecialiseerde game winkels zoals gameplaza e.d. gaan.

Wanneer je het liefst precies een bepaalde gitaar wilt hebben kun je die het makkelijkst krijgen door er gewoon een online te bestellen. Een goed startpunt hiervoor zou google zijn met een zoekterm in de richting van 'guitar hero controller kopen'.