Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zal een 4-dimensionaal spel eruit zien?

zoals t er staat :).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

men (rare mensen op discovery) zeggen wel eens dat de 4e dimensie tijd is. Dit is zo, omdat je bijvoorbeeld met iemand afspreekt, op een lenge / breedte / hoogte (locatie) en een bepaalde tijd. Op een ander tijdstip (andere plaats) zal dit dus niet zo zijn. een 4e ruimtelijke dimensie bestaat niet, maar als je tijd als 4e dimensie ziet, zou dit nu al in spellen zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm als je het zo bekijkt wel, maar ik vind Lengte/breedte/hoogte alledrie bij elkaar passen, maar tijd is een heel ander object, lbh zijn alledrie maten, en tijd niet echt in my opinion
itsme
12 jaar geleden
als je iemand wil ontmoeten, dan zal je moeten afspreken welke coordinaten dat zal zijn (l+b), en welke verdieping van dat gebouw (h) en wanneer (tijd).
dat is de reden dat tijd in het algemeen als vierde dimensie wordt gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt itsme, dat bedoelde ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar lbh zijn alledrie een soort van coordinaten en tijd niet. snapje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat snap ik, maar volgens mij zou je het toch als een soort 4e coordinaat (dimensie) kunnen zien

Andere antwoorden (3)

Zelfde als nu, gewoon een drie spel wat je realtime speelt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de 4 de dimensie bestaat niet,
er zijn 3 demissies: hoogte, breedte en diepte.

De 4D geven ze in een bioscoop meestal aan als er water op je wordt gegooit / lucht in je gezicht wordt geblazen. maar het blijft in principe 3D

Toegevoegd na 15 minuten:
Wanwaar mijn minnaars? het is derhalve wetenschappelijk niet mogelijk is om aan te tonen dat een vierde ruimtelijke dimensie al dan niet zou kunnen bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het spel portal miss
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding