Black Ops 2 Livestream - Ik kan geen Livestream, hoe kan dat?

Ik heb via internetverbinding gekeken en er staat 5.0 mbps.
Maar BO2 zegt dat ik minder dan 1.5 mbps heb.
Hoe kan ik zorgen dat ik tog kan Livestreamen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O oke, succes ! Mocht je een recorder willen, ik heb een hd pvr te koop :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel? Ik ben nog op zoek naar een hdpvr

Antwoorden (2)

Het ligt sterk aan de internet verbinding, als deze laag ligt zal de stream ook erg langzaam zijn.
Gebruik je een HD-PVR of gebruik je iets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik geen recordings-apparatuur.
Ik Livestream via Black Ops 2.
Ik had zo te zien ook geen voldoende MBPS.
Ik had bij de verkeerde MBPS keken.
Ik heb dus. 600 KBPS (GEEN MBPS maar KBPS, 100 KBPS is 1 MBPS)
Ik heb nog voor oplossingen gekeken maar ik vond niets.
Ik heb nog aan mijn broer gevraagd of hij eens kan kijken,
maar ik denk dat er niet veel verschil komt. Mvg SamN (GarrisonNL)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O oke, succes ! Mocht je een recorder willen, ik heb een hd pvr te koop :)
Ten eerste heb je 2 soorten mbps: de upload en download snelheid. Je moet naar de upload snelheid kijken. ( het lagere cijfertje van de 2 mbps-en)
Ten tweede is livestreaming in bo2 leuk bedacht maar het werkt voor geen meter.
1. Je krijg nauwelijks views. Waarom?
2. Hele slechte kwaliteit
3. Je game lagt en dat is erg vervelend spelen zeker in bo2
4 geluid valt soms weg in de livestreams.

Dus het klinkt allemaal leuk maar alje echt sirieus wilt livestreamen moet je echt een hdpvr kopen.