wie kan mij helpen met het oplossen van een puzzel (professor layton en de verloren toekomst)

Weet iemand hoe ik de puzzel kan oplossen
layton vs dimitri??
met die kruisjes want op youtube is het de amerikaanse versie :http://www.youtube.com/watch?v=8G6dg24DgO4

en dan op 6:54 kan iemand mij please helpen want ik snap het niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het spel al uitgespeeld, ik ga ff kijken. kun je het nr van de vraag noemen, kan hem zo nl niet vinden.

Het beste antwoord

Het antwoord van yancha klopt!
De kruisjes geven de plaatsen van de bommen aan. De rondjes zijn de lege plaatsen, waar dus geen bommen liggen maar bijv. wel tafels staan. Gewoon links boven beginnen met invullen. De volgende regel is ook de volgende regel in het plaatje. Het antwoord is dat de bommen in de vorm van het oneindig teken liggen. (2 cirkels tegen elkaar) Ik hoop dat je het nu snapt, ik heb een schermafdruk van de oplossing, maar het lukt me niet om dat hierbij toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanxs :D

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit gevonden (maar misschien is het niks):

oxoooxo

xoxoxox

xooxoox

xoxoxox

oxoooxo

Zegt je dat iets?