hoort het dat je gaming laptop warm wordt tijdens het spelen van games?

Ik heb een gaming laptop en aan de zij kant van me laptop tijdens het spelen van een game wordt dat warm ik heb wel een button op mijnlaptop waarbij iets hard gaat blazen graag wat info hier over en of dit normaal is en of het de laptop beschadigt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
7.5K

Het beste antwoord

Ja, zo'n gaming laptop wordt warm bij een hoge belasting. Zolang dat niet té warm is, is er niets aan de hand.

Die button zou ik sowieso activeren als je die toch hebt. Hoe beter de koeling hoe beter voor de laptop.

In principe heb je pas een probleem als je laptop uitvalt. Een moderne laptop zal uitvallen bij oververhitting om zichzelf te beschermen. Maar met monitoringssoftware kan je al preventief aan de slag gaan. Zorg steeds voor vrije ventilatieopeningen. Dan weet je alvast zeker dat die koeling zijn ding kan doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
erg gehoplen

Andere antwoorden (2)

Her is normaal dat de lt warm word zeker hij zwaar belast word met name door grote spellen.
Als de lt echter nu veel sneller warm word dan toen je hem net kocht met zelfde game, kan het zijn dat de luchtkoeling verstopt zit, dat moet je regelmatig stofvrij maken. Want anders word lt ook te heet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke en de lucht koeling schoon maken is mogelijk bij een laptop'?
Ja hij word warm omdat je laptop zoveel geheugen tegelijkertijd niet aan kan. Daar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarom zou ik zelf games spelen op je computer dat is sneller groter en beter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goede reactie, maar het antwoord slaat nergens op. Het geheugen is nu niet bepaald de grootste producent van warmte in een pc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik bedoel met geheugen eigenlijk te zegen dat een laptop zoveel informatie tederlijker tijd niet aankan, ik had zelf een aantal jaartjes geleden GTA San Andreas op mijn laptop toen begon hij ook helemaal heet te worden en liep mijn laptop vast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je laptop heet wordt en als gevolg daarvan vast loopt ligt niet aan het geheugen zou ik denken. Als het echt aan het geheugen ligt moet de pc dit eerst terug in orde maken en zou de laptop in de tijd die daarvoor nodig is net weer kunnen afkoelen.