hoort het dat je gaming laptop warm wordt tijdens het spelen van games?

Ik heb een gaming laptop en aan de zij kant van me laptop tijdens het spelen van een game wordt dat warm ik heb wel een button op mijnlaptop waarbij iets hard gaat blazen graag wat info hier over en of dit normaal is en of het de laptop beschadigt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, zo'n gaming laptop wordt warm bij een hoge belasting. Zolang dat niet té warm is, is er niets aan de hand. Die button zou ik sowieso activeren als je die toch hebt. Hoe beter de koeling hoe beter voor de laptop. In principe heb je pas een probleem als je laptop uitvalt. Een moderne laptop zal uitvallen bij oververhitting om zichzelf te beschermen. Maar met monitoringssoftware kan je al preventief aan de slag gaan. Zorg steeds voor vrije ventilatieopeningen. Dan weet je alvast zeker dat die koeling zijn ding kan doen.

Her is normaal dat de lt warm word zeker hij zwaar belast word met name door grote spellen. Als de lt echter nu veel sneller warm word dan toen je hem net kocht met zelfde game, kan het zijn dat de luchtkoeling verstopt zit, dat moet je regelmatig stofvrij maken. Want anders word lt ook te heet.

Ja hij word warm omdat je laptop zoveel geheugen tegelijkertijd niet aan kan. Daar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100