als je de sims4 koopt moet je dan ook een pakket kopen om te bouwen enzo?

ik wil de sims4 kopen maar ik weet niet zeker of je een pakket moet kopen enzo? alstjeblieft reageer hier op en met info

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (2)

Nee, je kan zonder uitbreidingspakket zelf huizen bouwen.

https://www.cosmogirl.nl/fun/tips-tricks-zo-bouw-je-het-mooiste-huis-in-the-sims-4/
3 jaar geleden
In het basisspel zit al de mogelijkheid om te bouwen. Extra pakketten bevatten wel vaak extra spulletjes om je huizen nog mooier te maken, binnen het thema van het pakket. Je zou even op Origin kunnen kijken, daar kan je het basisspel op kopen en zien wat je daar allemaal mee kan doen, en ook wat voor extra mogelijkheden je krijgt als je er nog een extra pakket bij koopt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
hallo bedankt voor je info ik zal het gebruiken!, ik heb trouwens het ouderschap pakket uitgezocht niet alleen voor de meubels maar ook voor wat je kan doen het lijkt me wel leuk! nogmaals bedankt he!