Moet ik nog wat doen om Super Mario Maker met een wifi te spelen?

Toen ik Yoshi's woolly world een update gaf die connectie met het internet vereiste, verbond ik de Wii U (let op: Wii U en niet de Nintendo Switch!) met het internet.
Nu nam ik aan dat datzelfde ook ging met Super Mario Maker, maar al snel besefte ik dat Yoshi's woolly world en Super Mario Maker twee verschillende spellen zijn.
Moet Super Mario Maker nog verbonden zijn met de wifi of kan ik het nu gewoon spelen met wifi

3 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Als jij je Wii U 1x goed ingesteld hebt op je wifi netwerk, dan kun je dit bij elk spel gebruiken. Je hoeft het niet per spel opnieuw in te stellen.
Ritsuka