Is Farmville bij iedereen zo traag; zo niet wat doe ik eraan?

Mijn partner speelt graag Farmville maar het is erg traag, de flashplayer crash regelmatig of het "spel" hangt helemaal. Ik krijg de schuld omdat ik meer van computers weet en er vast iets mee heb gedaan. De feiten zijn dat we snel internet hebben en het zowel onder Windows 7 als Vista zo traag is. Om te zien hoe het werkt heb ik zelf een nepaccount gemaakt en even Farmville gespeeld. Mijn conclusie is dat de Farmvillesoftware steeds wordt aangepast, het reuze traag is, er regelmatig mededelingen komen dat er een bug is gevonden (testen ze het wel?), je koffie kunt gaan drinken als je van de ene farm naar de andere gaat, dat voor elk kleinigheidje een mededeling moet worden gedeeld met je vriendjes en dat je simpel wordt van al dat geklik. Kortom zie ik iets over het hoofd zodat je Farmville kunt spelen volgens de huidige stand der techniek voor online games zoals bv World of Warcraft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Alle andere software werkt goed op onze computers, dus daar ligt het niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.1K

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde bij CastleVille op facebook. Hij crasht steeds, en als t spel het wel doet is ie super traag met het laden als ik naar een ander koninkrijk wil gaan. Ik heb een laptop en een pc met windows XP, maar met allebij gebeurt er steeds het zelfde weer. Ik weet ook nog steeds niet wat ik hieraan kan doen. Andere spelletjes van facebook doen t wel gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat ligt aan de server van het spel
dat ligt meestal niet aan de pc maa het spel veruist heelveel van de harde schijf dus
als je wilt dat tie heel goed werkt
dan kan e better niks op je pc hebben saan aleen internet en de nodige dingen maar ik heb dat ook op mijne i heb nu een nieuwe pc gekocht en dan doet ij het helemaal
want er stond nog niks opp de pc