Wie weet er een NEDERLANDSE walkthrough (of nederlandse website) voor het spel Call of Duty World at war?

wie het eerste een nederlandse walkthrough vind, krijgt het "beste" antwoord, en verdiend dus als eerste 10 punten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Wanneer je echt vast komt te zitten, kan je ook de walkthrough op Youtube bekijken.

Zelf kan hiet niet op Youtube maar zoek in Youtube op "Call of Duty world at war (xbox360 of ps3) walkthrough" Eventueel met de naam van het level waar je vastzit. Een aantal gamers hebben de hele campaign geupload. Zo kan je precies zien waar e naartoe moet en op welke manier je bepaalde doelen kan voltooien. De makers zijn wel vaak Amerikaans oid maar de beelden spreken voor zich.

Probeer ook de link van XGN, misschien lukt het daar ook, het is in ieder geval de PS3 versie.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Speel het spel gewoon zelf uit. Met een walkthrough is er toch helemaal niets aan? Ik bedoel, waarom koop je een spel wat je toch niet echt gaat spelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor welk systeem? Dat is wel belangrijk. Hoe dan ook,
probeer onderstaande link eens, zou ik zeggen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor pc
Voorbeelden zijn:

Nazi Zombie mode onsterfelijkheid.
Om in de Nazi Zombie mode onsterfelijk te zijn voor zombies moet je het volgende doen. Je hebt minimaal twee spelers nodig.

Een speler gaat in een willekeurige hoek staan en hij blijft staan springen.

Daarnaa gaat een andere speler liggen op de grond en hij kruipt onder de springende persoon in de hoek(dit kost soms wat tijd maar na wat duwen lukt het meestal wel).

Zodra hij eronder zit staat hij op en nu zit je in elkaar.

Zombies kunnen je nu allebei niet doodmaken of aanraken! Als je dit combineert met een wapen wat nooit opraakt zoals bijvoorbeeld de vlammenwerper ben je in principe onverslaanbaar! (door: Boris H.) (0 negatieve beoordelingen)
Doe na
Zonder cheat of iets, multiplayer 2 controllers, level 21,
*** Even zoeken maar er staat een hoop in het nederlands tussen, bovendien kan je je pagina ook vertalen door een vertaal programmaatje
succes,.