Bedoel je zoals Halo, Modern Warfare 2?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan het genre, maar de Rolercoaster Tycoon series vond ik altijd wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die zijn er genoeg.

GTA san andreas multi-player, met GTA op de pc kun je ook het hele spel aanpassen. Dus eigen auto's erin doen en van alles en nog wat.

Assassins Creed 2, F, HAWXIFA '10 (pf '09 want ik heb '10 en die is saai, maar misschien vind jij hem wel leuk)

en houd natuurlijk een oog open voor emergency 5, die komt ook nog binnenkort (weet niet precies waneer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The SIMS 3, Blur, GTA IV en alle Prince Of Persia games!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blur. Alle Call of Duty games. The Sims 3. Battlefield Bad Company 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft in een reactie aan op zoek te zijn naar spellen zoals Emergency Heroes en Split Second.

Wat meteen in mij opkomt is de Need for Speed series. Daarnaast misschien de Juiced spellen, maar deze vind ik persoonlijk minder goed dan NFS.

Op 28 mei is ook Blur uitgekomen, dit is de nieuwste game in dit genre, zelf nog niet gespeeld, de reviews zijn trouwens niet helemaal fantastisch, vooral de single-player campaign is redelijk beperkt. De Multiplayer optie is wel een stuk beter!