Ik speel graag Split/Second voor de PC en ook Emergency 3 en 4 voor de PC. Welke games liggen mij dus voor de PC? Geef er enkele!

Welke pc games zitten in het genre van Split/Second en Emergency 3 en 4. Ik doe ook graag racegames zoals Split/Second en politie spelen en auto's tegenhouden in Emergency 3 en 4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Blur... Of is die niet voor de PC? Ja die is voor de pc. Hmm... verder... Van Emergency heb ik nog nooit gehoord. Ik heb het even opgezocht. Maar uit dat genre weet ik niets. sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat meteen in mij opkomt is de Need for Speed series. Daarnaast misschien de Juiced spellen, maar deze vind ik persoonlijk minder goed dan NFS.

Op 28 mei is ook Blur uitgekomen, dit is de nieuwste game in dit genre, zelf nog niet gespeeld, de reviews zijn trouwens niet helemaal fantastisch, vooral de single-player campaign is redelijk beperkt. De Multiplayer optie is wel een stuk beter!