Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een soortgelijk spel als "The Entchented cave", maar dan niet als online-spel (zie link en uitleg)

Het spel werkt zo: Je bent een avonturier die een grot in gaat en daar rode of gouden kistjes kan vinden. Alles wat hij vindt in de gouden kistjes kan hij houden als hij er weer uit gaat, de rest niet. Door steeds weer opnieuw de grot in te gaan kan hij sterker worden, tot hij zo sterk is om naar level 100 te gaan waar hij de eindmeester kan verslaan. In het spel Lufia van de SNES zat dit erbij als sidequest, maar ik zoek dus zo'n spel als download voor de PC of anders voor de Nintendo DS. Kent iemand zo'n spel? Alvast bedankt!

Zie onderstaande link:

http://www.newgrounds.com/portal/view/536855

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Motherloade, is wel online maar dat is de enige die ik erop vind lijken (en die ik ken) Er is trouwens ook een motherloade gold edition. Dat is een wat uitgebreide versie, alleen van gehoord nooit gespeeld. En die is te downloaden. De gold editon is te vinden door - Motherloade gold edition - in te typen in google. Mag geen links naar torrents geven dus...

Ps. Link voor motherloade
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding