Hangt ervan af. Als ik een Headset koop voor mijn PS4 is die vaak ook compatibel met andere toestellen zoals XBOX en PC.
Alleen weet ik niet of je deze PC steering Wheel al lang hebt of niet. Ik denk eerlijk gezegd wanneer je ze recent hebt gekocht dan is ze niet meer compatibel is met de PS3 aangezien dit nu een ouder model is. Kijk gewoon eens op de doos van steering Wheel daar staat het er vaak op. Kijk nog eens de foto na dit ik erbij post, daar zie je het ook overduidelijk met welke andere toestellen die werkt.