komt PUBG voor mac binnenkort uit?

weet iemand of playerunknowns battleground binnenkort voor Mac uitkomt? probeer al een tidjje rond te neuzen, maar vind niet direct een cocnreet antwoord..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Gaming op een mac?
https://content.invisioncic.com/r273030/monthly_2017_03/mac.jpg.a3ec4c5df3590aceaf8401508015da1b.jpg
LeonardN
6 jaar geleden
Zeer weinig games komen uit voor OSX. Als je wat wil kan je beter een Windows desktop kopen of via Bootcamp Windows op je Mac zetten.

Antwoorden (1)

PlayerUnknown's Battlegrounds is net officieel gelanceerd voor pc en op Xbox One draait nu pas een vroege versie. Verwachtingen van gamejournalisten zijn dat de game eerst nog naar PlayStation 4 zal komen, maar dit zal pas over een tijd zijn als de exclusiviteitsdeal met Microsoft afgelopen is. Pas daarna zal er mogelijk naar andere platformen worden gekeken, maar dit zal voor de makers geen prioriteit zijn. Als je de game op Mac wilt spelen, kun je beter een bootcamp-installatie van Windows doen.