ik heb een nieuwe computer en minecraft overgezet maar mijn mooie minecraft stad is nu weg. Wat moet ik doen om hem terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
12.6K

Antwoorden (2)

Deze staat nog op je oude PC onder de map:
C:\Users\\AppData\Roaming\.minecraft

Voor moet je bijvoorbeeld Giel invullen. In de NL versie van Windows staat het onder de naam

C:\Gebruikers\\AppData\Roaming\.minecraft

Kopieer de bestanden en zet ze in dezelfde map op je nieuwe PC.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
op je oude computer naar je bibliotheek gaan dan in de bovenste balk %appdata% in typen dan naar .minecraft gaan dan naar save's dan kopieer je de map die de naam heeft van die wereld die zet je een usb stick en dan doe je het zelfde op de nieuwe computer maar dan plak je de map van het usb stickje daar de save's map en klaar