Is er een manier om mods te installeren op mijn Xbox One voor GTA V?

Het kan wel op de pc maar manieren voor de XBOX One kan ik niet vinden. Bij voorkeur de lspd mod.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
5.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer genoeg heeft Rockstar besloten geen mod-systeem op te zetten zoals Bethesda dat wel heeft gedaan op de nieuwe consoles. Als je wil modden met GTA zal je toch echt een PC moeten gaan halen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Jammer genoeg heeft Rockstar besloten geen mod-systeem op te zetten zoals Bethesda dat wel heeft "
Best raar want modding op GTA-V in PC land is heel groot, heb nog nooit zoiets gezien(!)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja een enorme misser van Rockstar in mijn ogen. Door mods blijven games veel langer gespeeld. Bethesda was in deze gewoon de eerste die een dergelijk modsysteem (dus voor consoles en helemaal gecontroleerd) heeft opgezet voor zover ik weet. Grote kans dat GTA 6 ook met zoiets gaat komen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor het reageren en het is zeker jammer.

Het beste antwoord

Is helaas niet mogelijk op console achtige configuraties. Modding vereist het aanpassen van bestanden op zodanige wijze dat het indruist tegen de principes van de consolebouwer(SONY/Microsoft/Nintendo) Het is ook niet voor niets dat SONY bijvoorbeeld een monnik achtige toewijding van heeft gemaakt om home-brew-software(want dat is het feitelijk) buiten de deur te houden. Zodra een 0day wordt gevonden zoals in de eerste FW versie van PS3, en er kan weer niet-ondertekende files worden geïnstalleerd dan is het hek van de dam en is het gedaan met de spelletjes verkoop. Die miljoenen in omzet blijkt voor het grootste deel verantwoordelijk dat modding binnen de console community is uitgesloten(op het moment van dit schrijven dan hè?)

Reden #2 is dat de spelbestanden van GTA-V op een READ-ONLY medium staan voor het grootste deel, tja en wat READ-ONLY is kun je met de beste wil van de wereld niet beschrijven…
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is niet meer het geval. Tegenwoordig (PS4/XBox 1) zijn er een paar games op de console die mods toestaan, allemaal gecontroleerd door de uitgever van het spel (Bethesda bijv.), maar wel gemaakt door de modding community. Dat is dus een hele andere weg die jij beschrijft met oa APK's die je zo kan draaien van de PS3 (als je hem gesoftmod had). https://bethesda.net/en/mods/fallout4
http://www.eurogamer.net/articles/2016-11-03-skyrim-remastered-mods-ps4-xbox-one-pc-how-to-install-mods-special-edition GTA V/Rockstar doet echter niks van dat al. Dus het antwoord klopt toevallig, maar niet omdat het in zijn geheel niet zou kunnen. "Reden #2 is dat de spelbestanden van GTA-V op een READ-ONLY medium staan voor het grootste deel, tja en wat READ-ONLY is kun je met de beste wil van de wereld niet beschrijven…" Voor wat nodig wordt er gewoon op de HDD een aantal bestanden geplaatst. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/posts/202882443-GTA-5-DISK-For-The-PS4-EXTREMELY-SLOW-INSTALL-