Wat kun je beter doen, voor 40 euro(per spel voor de nds) kopen of zo'n download kaart van 60 euro??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je kan natuurlijk beter een download kaart kopen van 60 euro. Ik heb er ook een en je hebt er haast geen problemen mee, en zo bespaar je ook veel geld! Er zitten meestal ook cheats bij de spellen, dus als het echt niet lukt, kan je ook cheats instellen. Op de site hieronder zijn ze trouwens veel goedkoper dan 60 euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat je beter kan doen?
lekker niks kopen hou je geld over
en er zelf nog een nachtje over slapen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60 is wel heel duur. je hebt ze al voor onder de 40