wie weet er nog een leuk goedenkoop actie of avonturen spel op de ps3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

Ik zelf vind Far Cry 2 erg leuk. Zelf heb ik hem op Ebay besteld voor ongeveer 10 euro. De verzending is ongelooflijk goed en snel. Ik heb nu 5 uur gespeeld en zit op 10% van de missies. Het is dus ook een lekker lang spel. Er is ook een multiplayer mode waar je zelf maps kunt maken en met andere op kunt spelen. De ebay link staat bij de bronnen. Ik hoop dat je hiermee genoeg informatie hebt.

Dereck.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
InFamous 2 vind ik wel echt een leuk spel. Kijk eens in de Playstation Store naar demo's van spellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
assassin creed 3 ik vind het een vet spel ik had hem voor ongeveer 20 euro gevonden op internet. (messchien bol.com weet ik niet meer.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Final fantasy serie kost niet veel meer tegenwoordig en vind zelf een leuke spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uncharted of Battlefield