ik heb een spel op steam gekocht alleen hij start niet op wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt eventjes de specificaties nakijken, en op het internet zoeken of andere ook dit probleem hebben. Anders kun je altijd nog je geld terug vragen, Steam heeft daar een automatisch systeem voor. Heb je het spel voor minder dan twee uur gespeeld, en heb je het spel minder dan een maand geleden aangeschaft dan krijg je gegarandeerd je geld terug.

Hier kun je meer informatie vinden:
https://help.steampowered.com/nl/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dankjewel heb er veel aan gehad

Andere antwoorden (3)

als het een nieuwe is moet je eerst bij steam registreren als het tweede hands is gooi maar weg ,dan is het ergens al geregistreerd en krijg jij het niet meer aan de praat.
6 jaar geleden
Contact opnemen met de steam helpdesk die kunnen je helpen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
24 Uur wachten. Het komt vaker voor dat bestellingen pas na 24 uur worden geleverd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Steam is altijd direct in het leveren van digitale producten, en in de meeste gevallen zullen ze je niet verder helpen bij de helpdesk.
Kijk eens op steam in de community gids van het spel. Vaak zijn er al mensen die dat probleem hebben opgelost en hun oplossing daar neerzetten.